Sähköinen asiointi
Sähköinen asiointi
Tältä sivulta pääset korjaamaan asiakastietojasi, liittymään erilliskeräykseen, tilaamaan Noutopalvelun tai jättämään yhteydenottopyynnön neuvontakäyntiin sekä jäteasemavierailuun liittyen. Tarroja ja opasteita voit tilata yleisen yhteydenottolomakkeen kautta. Valitse alta oikea lomake.
Asiakaspalaute, yhteydenottopyyntö tai asiakastietojen korjaus
Yleinen yhteydenottolomake
(asiakastietojen muutokset, laskutusosoitteen muutokset, omistajavaihdokset ym. sekä kysymykset ja yhteydenottopyynnöt)
Erilliskeräys ja Noutopalvelu
Liity biojätekeräykseen lomake
Liity pakkausjätteiden keräykseen lomake (kartonki-, lasi-, metalli- ja muovipakkaukset)
Kompostointi ja lietteet
Neuvontakäynti tai jäteasemavierailu
Yhteydenottolomake neuvontakäynnille tai jäteasemavierailulle
Sähköinen isännöitsijäpalvelu ja raportointi
Loimi-Hämeen Jätehuolto tarjoaa sähköisen asiointipalvelun taloyhtiöiden käyttöön. Palveluun on mahdollista saada tunnukset taloyhtiön isännöitsijälle ja/tai taloyhtiön puheenjohtajalle. Palvelusta voi tarkastella isännöintikohteiden tyhjennysvälejä, astiakokoja, kerättäviä jätelajeja sekä laskutushistoriaa. Lisäksi palvelussa voi tehdä pyyntöjä tyhjennysvälien muuttamiseksi.
Isännöitsijä/hallituksen puheenjohtaja voi pyytää tunnuksia sähköiseen asiointipalveluun osoitteesta asiakaspalvelu@lhj.fi. Tunnuksien luomista varten tarvitsemme isännöitsijän/hallituksen puheenjohtajan sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron.
Asiointipalveluun kirjaudutaan osoitteesta: https://asiointi.lhj.fi
Tarjoamme myös erillisen raportointipalvelun asiakkaidemme käyttöön. Palvelusta voi tarkastella historiatietoja tapahtuneista tyhjennyksistä, kuten jäteastian täyttöasteita, toteutuneita kustannuksia ja tyhjennysvälejä. Raportointipalvelun tunnukset tilataan asiakaspalvelusta.
Raportointipalveluun kirjaudutaan osoitteesta: https://raportointi.lhjgroup.fi/
Sivua päivitetty 30.10.2025 kello 12:10